Java3D w OSGi

W repozytorium jarek-przygodzki/Java3D-OSGi znajdują się eksperymenty z integracją biblioteki Java3D z OSGi (szczegóły dotyczące poszczególnych rozwiązań są w komentarzach Git). Szczególnie w przypadku wersji 1.6 mamy dużo ciekawych możliwości. Wszystkie mają swoje wady i zalety, ale w przypadku aplikacji opartej o Eclipse RCP najlepszym jest rozwiązanie z pakunkiem częściowym dla każdej kombinacji os/ws/arch i wykorzystanie dyrektywny Eclipse-PlatformFilter w manifeście. Bardzo ładnie komponuje się zarówno z p2 jak i ze środowiskiem deweloperskim.

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Log Out / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Log Out / Zmień )

Facebook photo

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Log Out / Zmień )

Google+ photo

Komentujesz korzystając z konta Google+. Log Out / Zmień )

Connecting to %s